Isporuka i povraćaj

Isporuka se vrši preko kurirske službe BEX.

Na linku dole možete pratiti status vašeg paketa nakon što je preuzmu kuriri iz naših magacina. Potrebno je ukucate bar kod pošiljke koji možete dobiti putem maila office@obucagazela.com ili office@obuca.net. Takođe, barkod možete zatražiti i preko call centra 060/70-50-613, 060/70-50-621

https://bex.rs/onlinepracenjeposiljke.php 


Cena isporuke je fiksna bez obzira na broj poručenih pari obuće i iznosi:

300 dinara za porudžbinu vrednosti do 5000 dinara

Za porudžbine vrednosti više od 5000 din. dostava je besplatna.


Rok isporuke je od 2-5 dana.

Porudžbine najčešće stižu već sutradan ali zbog velikih gužvi kod kurirskih službi moguće je da dostava traje i do 5 radnih dana. Ukoliko paket ne dobijete u tom periodu molimo vas da nas obavestite putem maila ili telefonom da probamo da rešimo problem. U svakom slučaju imate pravo na raskid Ugovora na daljinu i povrat novca ukoliko niste odabrali opciju plaćanja pouzećem. 


Pravo na povraćaj

Potrošač ima pravo da u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora o kupovini proizvoda bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor.

Prilikom pakovanja poručenog proizvoda dostavljamo i Obrazac za odustanak od ugovora (možete ga preuzeti klikom na link) koji je potrebno da popunite i zajedno sa proizvodom ga vratite na adresu sa koje je paket poslat.

Jednostranim raskidom potrošač se oslobađa svih ugovornih obaveza, osim neposrednih troškova povraćaja robe. U slučaju odustaka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena robe biće vraćena potrošaču nakon što roba bude vraćena u sedište trgovca odakle je potrošaču i poslata. Trgovac ima pravo da uskrati vraćanje cene ukoliko utvrdi da roba nije u ispravnom stanju, zbog toga što je potrošač robom neadekvatno ili nepravilno rukovao. Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalnom neoštećenom pakavanju. Troškove vraćanja robe i novca snosi potrošač, sem u slučajevima kada potrošač dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Podaci koje navedete u Obrascu služe za evidentiranje izmena u prometu robe i firma Gazela Family doo ih neće upotrebljavati u druge svrhe.

Za sve dodatne informacije ili pitanja slobodno kontaktirajte naš call centar.